Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Zámecké skleníky v Náměšti
Centrum Nová Palmovka
Motorest Gabro Petrov nad Desnou
Pavlačový dům Šámalova 87
Statek Hruškovice
Loučná nad Desnou (žzast a výhybna)
Velké Losiny zámek (žzast)
Železniční trať Moravské Budějovice – Jemnice
Tržnice na Cejlu
Pavlačový dům Cejl 36
Fotka

Vlečka Brno-Chrlice - silo


Vlečka do sila na ulici Obilní odbočuje z jižního zhlaví stanice Brno-Chrlice.
Vlečka do sila na ulici Obilní odbočuje z jižního zhlaví stanice Brno-Chrlice.

Faktografie

Vystavěna:?
Ukončení provozu:v provozu (2014)
Číslo vlečky:?
Délka:0,8 km, s rozvětvením 1,5 km

Vlečka odbočuje na jižním zhlaví stanice Brno-Chrlice společně s vlečkou do průmyslového areálu při ulici Roviny a vzápětí se stáčí k jihovýchodu a poměrně strmě stoupá. Před branou odbočuje protisměrně odvratná kolej, za branou sila se vlečka větví ve tři koleje vedoucí rovnoběžně se dvěma kolejovými spojkami až na konec areálu.

V roce 2014 je vlečka v pravidelném provozu.

Pohled na jižní zhlaví stanice Brno Chrlice od severu. Vlečka je nejlevější kolej vycházející ze zhlaví. Vpravo od ní odbočuje rovněž <a href="/Tema/Vle%C4%8Dka%20Brno-Chrlice%20-%20pr%C5%AFmyslov%C3%BD%20are%C3%A1l">vlečka do průmyslového areálu</a>.
Pohled na jižní zhlaví stanice Brno Chrlice od severu. Vlečka je nejlevější kolej vycházející ze zhlaví. Vpravo od ní odbočuje rovněž vlečka do průmyslového areálu.
Detailní pohled na odbočení vlečky. Vpravo <a href="/Tema/Vle%C4%8Dka%20Brno-Chrlice%20-%20pr%C5%AFmyslov%C3%BD%20are%C3%A1l">vlečka do průmyslového areálu</a>, úplně vpravo trať Brno - Přerov (300).
Detailní pohled na odbočení vlečky. Vpravo vlečka do průmyslového areálu, úplně vpravo trať Brno - Přerov (300).
Za seřaďvoacím návěstidlem je dobře vidět brána areálu sila i odvratná kolej.
Za seřaďvoacím návěstidlem je dobře vidět brána areálu sila i odvratná kolej.
Brána je ozdobená, jak velí vlečkařská čest.
Brána je ozdobená, jak velí vlečkařská čest.
Uvnitř areálu se vlečka rozplétá do trojice rovnoběžných kolejí, které prochází přístřešky pro nakládku a vykládku potravin.
Uvnitř areálu se vlečka rozplétá do trojice rovnoběžných kolejí, které prochází přístřešky pro nakládku a vykládku potravin.
Pohled zpět od brány na stavědlo stanice Brno-Chrlice a odvratnou kolej vlečky.
Pohled zpět od brány na stavědlo stanice Brno-Chrlice a odvratnou kolej vlečky.


Článek na dané téma si můžete přečíst rovněž na serveru Správným směrem.cz

Článek ze dne 26. 7. 2014 byl naposledy upraven dne 22. 8. 2017 a zobrazen celkem 20464×, naposledy dne 8. 10. 2025 v 19:40.

Texty na téma Vlečka Brno-Chrlice - silo

Zpět | Nahoru

Vlečka Brno-Chrlice - průmyslový areál
Téma:
Vlečka Brno-Chrlice - průmyslový areál
Faktografie Vystavěna:po 1954 Ukončení provozu:v provozu Číslo vlečky:5022 Délka:1,9 km (2,4 km s rozvětvením) Vlečka f…
Katalog vleček
Téma:
Katalog vleček
Seznam železničních vleček Katalog je souborem dokumentací k existujícím a zaniklým vlečkám a průmyslovým drahám v českých zemích i zahraničí. Vzhledem …
Brno-Chrlice (žst)
Téma:
Brno-Chrlice (žst)
Název stanice: Brno - Chrlice Číslo stanice: 340752 Zkratka: CRL Kilometrická poloha: 8,801 …
Brněnské vlečky
Téma:
Brněnské vlečky
Brno sice nepatří mezi nejprůmyslovější města Česka, ale svojí velikostí se řadí na druhé místo po Praze a tomu odpovídá také poměrně vysoký počet průmyslový…

Komentáře:

Jméno autora:
Email (nebude zveřejněn):
Komentář:
Sem napiš slovo Adamov:


Autor: Jiří AmbrosČas: 9. 3. 2020, 22:21
Doplním, že silo bylo zprovozněno v 60. letech - více viz https://www.brnak.net/index.php?id=chr_v2_txt



Stránka: